Friday 12 December 2014

MVP της 11ης αγωνιστικής ο Ξένιος Ξενοφώντος!


Κορυφαίος ποδοσφαιριστής της 11ης αγωνιστικής αναδείχθηκε  ο Ξένιος Ξενοφώντος, σύμφωνα με την ψηφοφορία της ιστοσελίδας μας με το εκπληκτικό ποσοστό 64%. O αρχηγός της ομάδας μας με την εμπειρία και την απόδοση του στο παιχνίδι με την Ελπίδα Αστρομερίτη έδειξε ότι μπορεί ακόμα να βοηθήσει την ομάδα. Ο κόσμος της ομάδας μας εκτίμα την προσπάθεια του αρχηγού και τον ανέδειξε MVP της αγωνιστικής!

Ο Ξενοφώντος για την πρωτιά στην ψηφοφορία μας δήλωσε : Θέλω να ευχαριστήσω τον κόσμο της ομάδας όχι μόνο γιατί με ανάδειξε MVP της αγωνιστικής άλλα για όλη του την στήριξη στην φετινή χρονιά. Εγώ από την πλευρά μου όποτε μου ζητηθεί από τον προπονητή μου να αγωνιστώ θα δίνω τα πάντα μέσα στο γήπεδο.

Στην συνέχεια μας μίλησε για την πορεία της ομάδας:  Η ομάδα κάνει μία πολύ καλή πορεία φέτος και δείχνει τις πραγματικές τις δυνατότητες. Στόχος μας είναι οι τρείς βαθμοί σε κάθε παιχνίδι και στο τέλος της σεζόν θα δούμε που βρισκόμαστε. Με χαροποίει ιδιαίτερα που η ομάδα απαρτίζεται από πολλούς νεαρούς ποδοσφαιριστές που έχουν όλο το μέλλον μπροστά τους. Είμαι περήφανος που είμαι αρχηγός αυτής της ομάδας.

Για το επόμενο παιχνίδι με το Φρέναρος:  Είναι ένα δύσκολο παιχνίδι στην έδρα μας που θέλουμε οπωσδήποτε τους τρεις βαθμούς. Το αποτέλεσμα θα εξαρτηθεί από την δική μας παρουσία γι' αυτό εμείς θα κάνουμε τα πάντα για να επιστρέψουμε στις νίκες. Καλούμε και το κόσμο της ομάδας να έρθει στο γήπεδο και γι άλλη μια φόρα και να δείξει την δύναμη του!